Thursday, April 9, 2009

9 april 2009

hari ini memang hari pemilu..
tapi bukan itu..

hari ini TALITHA NADA SALSABILA tepat berusia 14 bulan..
see?? ga kerasa banget ya..
14 bulan yang sangat indah..sangat berkesan..
talitha jadi sangat begitu pintar..

beberapa hari yang lalu saya dan suami di buat tertawa terpingkal-pingkal oleh talitha..
suatu malem,saya nyanyi-nyanyi lagu agnes monica yang 'cinta ini..jeng jeng jeng jengjeng...' sambil dancenya yang menghentak-hentak kaki..
talitha di hadapan saya memperhatikan sambil senyum-senyum..
trus dia bediri di depan saya,membelakangi saya..
trus kakinya di hentak-hentak sambil dia bersenandung..
talitha ngikutin saya!!!
saya sama suami tertawa geli banged ngeliat talitha melakukan itu berkali-kali..

yaa..
lagu 'cinta ini..jeng jeng jeng jengjeng...' jadi terlihat begitu lucu karena dibawakan oleh anak unyil,botak,dan imut..
uuggghh..
we love you,talitha..


selamat 14 bulan ya sayang..
sudah siap ke sekolah nak??


No comments:

Post a Comment

mari yuk mari..
kasih komen,pesan,kata-kata..
dengan sangat senang hati..
yuk atuh..